زیبایی و سلامت

زیبایی و سلامت

زیبایی و سلامت

براق و شفاف کردن پوست صورت

زیبایی و شفافیت پوست مهم ترین اصل زیبایی خانم ها است و ما همه تمایل به داشتن پوستی زیبا و بی عیب و نقص داریم، اما بسیاری از آلودگی ها و عوامل دیگر باعث کدر شدن و یا پیر شدن پوست می شود در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک چند ماسک و راه حل ساده میتواند شما را به پوست صاف و شفاف برساند.
در این مقاله، ما راهنمایی هایی را به شما می دهیم تا بتوانید در خانه آنها را انجام دهید اما این ها همه چیز درباره پک های پوستی نیستند ما در نمناک همچنین سعی کرده ایم که با معرفی برخی مواد غذایی خاص و سایر اصول مراقبت، که اغلب نادیده گرفته می شوند، زیبایی را به پوستتان برگردانیم.

ترفندهای دانستنی برای تقویت پوست صاف و شفاف
ماسک های گیاهی و خانگی عالی برای داشتن پوست صاف و شفاف
1. پوست صاف و شفاف با پک چای سبز و عسل:
یک فنجان چای سبز خنک شده، 2 قاشق آرد برنج و نصف قاشق عسل را با هم ترکیب کنید و هر روز صبح بنوشید.

2. پک جوی دو سر و لیمو برای داشتن پوستی صاف و شفاف:
یک قاشق غذا خوری جوی دوسر پخته و له شده و یک قاشق غذا خوری آبلیمو را با هم ترکیب کنید و به آرامی بر روی صورت ماساژ دهید.اجازه دهید خشک شود و سپس بعد از 20 دقیقه با آب یرد بشویید و با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید.این درمان را قبل از رفتن به حمام انجام دهید.

نکته:اگر پوست حساسی دارید بهتر است آبلیمو را با کمی آب رقیق کنید.

پوست صاف بدن

پوست صاف و شفاف با ماسک جودوسر
بهترین ماسک های خانگی برای داشتن پوست صاف و شفاف
3. پک زرد چوبه و لیمو بینظیر برای پوست صاف و شفاف:

یک قاشق غذا خوری آب ، یک قاشق غذا خوری آبلیمو، یک قاشق غذا خوری زرد چوبه و یک قاشق شیر را با هم ترکیب کنید ، تا زمانی که یک خمیر به دست آید.سپس به مدت 5 دقیقه آن راروی پوست خود اسکراب کنید و بعد از حدود 20 دقیقه با آب سرد بشویید و سپس با یک حوله تمیز خشک کنید.

این درمان را قبل از رفتن به حمام انجام دهید.

4. داشتن پوستی صاف و شفاف با پک زرد چوبه و گوجه فرنگی:
یک قاشق غذا خوری زرد چوبه و یک قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی را با هم ترکیب کنید و سپس روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.این درمان را قبل از حمام انجام دهید.

پوست صاف و براق

پوست صاف و شفاف با ماسک های زردچوبه
ماسک های گیاهی مختص پوست صاف و شفاف
5. پک پوست خشک شده پرتقال و ماست معجزه پوست صاف و شفاف:
مقداری پوست پرتقال خشک شده و یک قاشق غذا خوری ماست تازه را تهیه کنید. ابتدا پوست ها را آسیاب کنید و بعد با ماست ترکیب کنید.سپس ماسک بدست آمده را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید ؛ این درمان را قبل از حمام انجام دهید.

6. ماست و لیمو مفید برای داشتن پوست صاف و شفاف:
یک قاشق غذا خوری ماست تازه و یک قاشق چای خوری آبلیمو را ترکیب کنید و به صورت خود بمالید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید.طبق روال این درمان را نیز قبل از حمام انجام دهید.

صاف شدن پوست بدن

پوست صاف و شفاف با استفاده از خواص ماست
چگونگی داشتن پوست صاف و شفاف
7.پوست صاف و شفاف با شیر، آبلیمو و عسل:
یک قاشق چای خور ی شیر، یک قاشق چای خوری آبلیمو و یک قاشق چای خوری عسل را با هم ترکیب کنید ،پوستتان را تمیز کنید و بعد این مخلوط را روی آن بمالید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید ؛ طبق روال این درمان را نیز قبل از حمام انجام دهید.

8.پک شیر و زعفران برای پوست صاف و شفاف:
2 تا 3 قاشق چای خوری شیر تازه و سرد و مقداری زعفران را با هم ترکیب کنید. اجازه دهید که به مدت 3 تا 4 ساعت بماند و بعد روی پوست تمیز خود اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

پوستی صاف و بدون لک

چگونگی داشتن پوست صاف و شفاف با ماسک زعفرانی
ترفندهای بینظیر برای داشتن پوست صاف و شفاف
9. پوست صاف و شفاف با پک پاپایا و نوعی خاک رس:
یک قاشق چای خوری از این خاک و یک قاشق چای خوری پاپایا را به خوبی با هم ترکیب کنید و بعد روی پوست تمیز خود اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد شستشو دهید.

10. سیب زمینی برای پوست صاف و شفاف:
مقداری خمیر سیب زمینی تهیه کنید و آن را بر روی پوست خود اعمال کنید ، اجازه دهید که به مدت 20 دقیقه بماند و سپس آن را با آب شستشو دهید ؛ بهتر است که این درمان را 2 بار در روز تکرار کنید.

برای داشتن پوستی سفید

پوستی صاف و شفاف با ماسک سیب زمینی
پوست صاف و شفاف با ایده های ناب
11. پوست صاف و شفاف با پک پوست لیمو:
مقداری پوست لیمو و مقداری شیر خام را تهیه کنید ؛ ابتدا پوست لیمو را در مقابل آفتاب خشک کنید و بعد پودرش کنید سپس با شیر مخلوط کنید.این ترکیب را روی پوست اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید و فورا و بلافاصله از یک تونر خنک کننده استفاده نمایید.

راهکار بعدی استفاده از ماسک صورت فریمن براق کننده می باشد

ویژگی های ماسک براق کننده صورت فریمن
همانطور که در مقدمه متن عنوان شد، ماسک صورت براق کننده به عنوان یکی از ماسک های گیاهی با استفاده از دانه های طلایی گندم به وجود آمده است. این ماسک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که افراد می ‌توانند نسبت به استفاده از آن اقدام کنند. ماسک صورت فریمن توسط کشور آمریکا ساخته شده و دارای خواص بسیاری می باشد. این ماسک دارای ویتامین‌ های b و c می باشد که موجب روشن کردن و براق نمودن پوست و همچنین افزودن طراوت به آن می شود. شما می توانید با استفاده از این ماسک، رطوبت پوست خود را بالا برده و آبرسانی را در بهترین شرایط به آن اعمال کنید. همچنین با استفاده از ماسک براق کننده فریمن، می توانید چربی‌های زائد پوست را از بین برده و به بهترین نحو ممکن صورت خود را شفاف و براق نمایید. این ماسک به عنوان یک سفت کننده و افزایش دهنده استحکام پوست نیز محسوب می‌ شود. همین مورد باعث شده تا با سفتی پوست براقی آن نیز به دنبال آید. برای از بردن لکه های پوستی و محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید اقدام نمایید. این ماسک برای پوست های خشک و حساس می تواند منحصر به فرد باشد. عناصری که در این ماسک خودنمایی می ‌کنند دانه های طلایی گندم، نیاسینامید و بسیاری دیگر از چیزها می باشد. این ماسک در وزن ۱۷۵ میلی لیتر برای افراد موجود می باشد.

منبع اول در سایت نمناک

منبع دوم در سایت ماسک لند


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۵:۱۳:۱۲ | نویسنده : میثم حق وردی | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.